söndag 3 juli 2011

Yeees!!

Äntligen börjar jag se ett slut i allt detta städande! Jag har numera ett golv i varje rum, rena ytor och såna saker. Riktigt skönt och i och med städningen så har mitt humör blivit bättre :) Underbart!!

Snart kommer Fredrik förbi och håller mig sällskap en sväng. Han ville att jag skulle följa med honom när han jobbar kväll/natt imorgon och tills på tisdag eftermiddag, men jag vet inte jag. Tror inte mamma är så sugen på att ha skrutten tills dess då mamma och pappa har ganska fullt upp. Ja just ja, Neo är ute i Rengsjö med sin mormor och morfar ikväll :p Har glömt berätta det ju!

Neo blev överlycklig när mormor och morfar kom och hämta honom. Alltid lika roligt att se hur han tyr sig till mina föräldrar för enligt mig är det viktigt! Det gör att det enbart är dem som får vara barnvakt åt honom för där ute vet jag att han har det underbart :) Han tycker väl mest att det är skönt att komma bort från mamma en stund ;p Skrotunge!

Nu ska jag fortsätta dammsuga och torka golvet :) Ha en bra söndag kväll allihop så hörs vi mer sen :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: