måndag 4 juli 2011

Måndag

Tänkte försöka förklara lite här så ingen blir orolig.

Anledningen till att jag varit lite nedstämd den senaste tiden är för att jag har varit hemma för mycket, vilket lett till att mina tankar gått lös i skallen på mig och det där blir ju en ond cirkel. Fastnar jag där så tar det lite tid för mig att komma ur skiten eftersom allt bara går runt, runt hela tiden. Allt blir bättre bara jag får komma ut en sväng och komma hemifrån. Då blir jag som förbytt. Sen måste jag även få gråta ur mig en del så blir humöret bättre.

I förrgår natt hamnade jag ganska långt ner vilket ledde till att tårarna bara kom utan varning och inte fick jag slut på dem heller. Dem bara kom! Men igår på eftermiddagen när jag började se ett slut på städningen, så blev mitt humör betydligt mycket bättre och idag är jag den glada bruden jag vill vara :) Krävs inte så mycket alla ggr för att jag ska må bättre :)

Men i alla fall då så är jag med Fredrik när han jobbar idag. Mysigt att åka lastbil igen. Var ju några år sen sist jag åkte! Dock önskar jag att Neo var med också för han skulle älska att åka med. Men han är ju lite för liten för det än han, men om tre, fyra år kan han åka med sin älskade morfar :) Tänk va mallig morfar kommer vara då!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: