torsdag 7 juli 2011

Torsdag

Idag har det varit en riktigt bra dag där jag inte kan klaga på nånting! Direkt efter jag hade hämtat Neo på dagis så åkte vi ner till Långnäs och mötte upp mamma/mormor för en massa bus i vattnet och lite prat mellan mor och dotter :) Sen när vi kom hem så ville Neo sova direkt, så det fick han väl göra då :)

Jag fick dock väcka honom eftersom Monica kom och hämtade oss så bjöd hon på mat hemma hos henne och sen fick vi även efterrätt :) Efter vi ätit och fikat så åkte vi hem hit då Neo var trött igen och då mötte Peter upp oss eftersom han hade mina hemnycklar då han lånat min tvättmaskin. Sen blev det film för mig och Monica och sängen för Neo. Riktigt trevligt! Hon har ganska nyligen åkt och jag ligger nu i sängen och ska läsa lite :)

Haha måste bara berätta en sak som hände min älskade lilla skrutt idag! Jag toooookgarvade!!

Monica har nämligen en liten fontän nergrävd på sin uteplats, och Neo stod vid hennes blommor och lekte. Sen skulle han backa och vart tror ni inte han hamnade då?! Jo, i fontänen!! Tur att den var låg och liten, men det såg hysteriskt roligt ut!! Jag kunde knappt hålla i pojken för jag garvade så hemskt och lille fisen var jätte ledsen, men jag kunde verkligen inte låta bli! Hahaha elaka morsan hänne vettni ;p Men äh!! Han skadade sig inte och som sagt såg det hysteriskt roligt ut! ;)

Nu blir det boken :) Ville bara uppdatera er om min underbart braiga dag :) Tack alla inblandade!! Måste ju även tacka Poffan för han har också gjort min dag bra på sitt lilla vis ;p


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: