torsdag 7 juli 2011

Bada!

Nu åker jag och brorsan och hämtar Neo så ska vi sen ner på Långnäs och möta upp mamma för att bada :) Ska bli så skönt!

Dock känns inte skallen riktigt hundra och har inte gjort det på flera dagar. Jag hinner bara vara vaken några få timmar så måste jag lägga mig sen igen eftersom jag ser suddigt, det svartnar för ögonen stup i kvarten, sen har jag ett tryck i skallen som är skit irriterande. Kan inte direkt påstå att jag har huvudvärk, utan det är ett tryck som framkallar allt. Inte direkt roligt att få de här attackerna när jag har Neo hemma eftersom jag inte kan göra annat än ligga ner när detta händer. Någon som vet vad det kan bero på? Har fått så här flera dagar i rad och Alvedon hjälper inte heller.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sandra sa...

Har du vart och kollat blodtrycket?? Låter nästan som om du får blodtrycksfall! Kan vara värt att kolla i alla fall :)

// Sandra

http://sandra23.sajto.se

Sandra sa...

Du får göra det! Det är ju snabbt gjort :) Vi kom hem igår, så var uppe Torsdag till Tisdag! Men har inte gjort allt för mycket. Ganska skönt att göra så lite som möjligt! :)