söndag 24 juli 2011

Söndag

Nu är det någon dag sen jag uppdaterade igen. Fy skäms! Men äh, ni som läser dör nog inte för de flesta vet vad som händer på FB skulle jag tro :p Men i alla fall så kan jag berätta att jag fått jobb :D Började i torsdags, men fick vara hemma på fredagen med en sjuk unge. Har börjat jobba på Teleperformance inne i Söderhamn, men först är det utbildning i tre veckor. Kommer vara borta runt 13 timmar varje dag, så hämta Neo på dagis kan jag tyvärr inte göra. Jag är så lycklig som har en underbar familj som ställer upp <3

Jag var på bröllop igår. Micke och Frida gifte sig igår och guuuud vilket vackert bröllop och brudparet var så otroligt vackra! Hade riktigt roligt, men på kvällen fick jag åka hem ganska tidigt för fick så ont i magen. Men tiden jag var där skrattade jag nästan hela tiden :) Fick nog sitta vid det roligaste bordet ;p

Nej, nu ska jag sitta här med min mensvärk och tycka synd om mig själv och vräka i mig godis :p Vi hörs en annan dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

tessan sa...

grattis till jobbet :) f*n va kul & bra!