onsdag 20 juli 2011

Onsdag

Ja idag är dagen som jag äntligen ska skämma bort mig lite genom att få fina och fräscha naglar! WOHO! Ska bli skönt att få bli lite ompysslad och dessutom ser det betydligt mycket fräschare ut med längre naglar. Dock glömde ju självklart mamma barnstolen till bilen, men den får hon försöka fixa till hennes jobb eftersom Neo och jag ska möta henne där så ska hon skjutsa mig till Carro sen.

Sen blev det lite ändrade planer. Ikväll sover vi hos mamma och pappa eftersom det ändå tar sin tid innan naglarna är klara. Så blev inget tvättande imorgon, men ska kolla om det finns tid tills på fredag istället. Måste få undan allt nu! Sen blev det imorgon som min kompis kommer hit och glor på film. Eller ja, det är inte riktigt hundra än att han kommer hit för han ska åka från Sthlm imorgon. Så vi får se, men jag håller tummarna för jag vill verkligen se Insidious igen och jag vägrar titta på den all alone!

Nu får ni lite musik som dundrar genom mina högtalare dagen i ära






Inga kommentarer: