söndag 5 juni 2011

Söndag

Nu var det ett tag sen som jag skrev nå här och inte kommer det bli bättre då min iPhone är paj. Men aja. Det är som det är. Skulle helst vilja byta telefon för nu är jag less på att alla iPhone ska krångla för mig, men jag fick icke byta för Halebop. Så skickar in denna och sen säljer jag den och köper mig en annan telefon.

Neo är fortfarande sjuk så nu har han varit dålig i nio dagar och under dessa dagar har jag inte fått sovit en enda hel natt. Men igår kom Peter och hämtade Neo och drog till Kattis och Andreas och lekte lite. Det var guld värt! Jag fick sitta all alone vid tv:en och bara mysa för mig själv. Sweet!

I alla fall så är jag fortfarande ute i Rengsjö. Kom hit i onsdags och stannar nog här tills på tisdag eller nå. Har ingen som kan hämta mig och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hem och göra mer än städa. Under tiden vi varit här så har Mickis varit hit och busat och myst med oss samt att vi har umgåtts med Monica en vända och Malin har vi också hunnit träffa. Så vi har haft nånting att göra i alla fall :)

Nu ska vi traska ner till mormor/gammelmormor för att äta lite och hålla henne sällskap. Sen vette sjutton. Ska försöka tjata ut någon som kanske vill umgås, men annars så blir det bara jag och Neo i lugn och ro :) Neo är inte på så bra humör utan han bara gnäller idag. Hoppas lite mat gör susen då han inte ätit nånting på fem dagar. Idag har jag enbart fått i honom lite vatten samt en halv banan. Han vill helt enkelt inte ha nå mat nu när han är sjuk!

Aja, vi hörs mer en annan dag när jag orkar skriva nånting! Har lite fullt upp med en sjuk unge och lite som ska fixas här innan mamma och pappa kommer hem imorgon. Later!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va är han för sjuk? Stackarn ;/ Hade ju tänkt komma och leka, men ja vill helst inte bli smittad :S Men kan ju hålla miig på avstånd ;)