tisdag 7 juni 2011

Ingen rubrik

Snart kommer mamma hem och då ska vi gå ner till mormor och gratulera henne då hon fyller år idag :) Sen blir det hemfärd för mig och Neo. Fast egentligen vill jag inte hem eftersom jag vet hur det ser ut där, men det är bara att bita i det sura äpplet, åka hem och städa för fullt ikväll. Sen blir det sängen tidigt ikväll för jag är redan trött som satan efter all denna värme. Usch jag klarar verkligen inte av heta temperaturer! Jag är en vintermänniska ;P

Imorgon ska jag ner på stan och fixa lite och ringa lite samtal hade jag tänkt. Så jag hoppas på att allt löser sig. Annars har jag inga som helst planer i veckan förutom en sak, men det får ni vänta med innan jag skriver vad det handlar om ;p Det är bara Malin och en till som vet vad det gäller och så ska det förbli ;D I alla fall tills det är klart.

Nej nu ska jag sätta på mig ett ansikte och sen invänta moder :)

Inga kommentarer: