tisdag 7 juni 2011

At home!! :D

Nu är jag hemma igen i min älskade lägenhet! Trodde inte det skulle vara så skönt att komma hem, men ack så fel jag hade! Jag har faktiskt inte gjort ett skit sen jag kom hem. Eller jo, en sak, men det är en hemlighet än så länge ;P Det är bara fem personer som vet vad jag gjort, men den som träffar mig kommer se direkt ;P Hahaha roligt att vara hemlig ibland!

Imorgon ska jag ringa och boka klipptid, för det behövs verkligen! Har ju inte klippt mig på två månader och nu börjar det bli på tok för långt för att jag ska kunna fixa det. Fast denna gång så ska jag byta frisyr helt! Är less på denna nu då jag har haft samma frisyr i fyra år nu. Det behövs förändring!

Nu ska jag lägga mig för Louise ska komma hit imorgon och mysa med mig och Neo :) Ska bli riktigt roligt! God natt och dröm sött allihopa :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du fortfarande tlsam med Fredrik? :)