torsdag 26 maj 2011

Torsdag

Igår på eftermiddagen så var vi iväg till Sonny och Susanne eftersom Sonny fyllde år igår :) Riktigt trevligt och alltid lika mysigt att komma dit! Där blev det fika och en massa bus med barnen :) Efter vi varit där så blev det lite handling så det finns frukost här hemma och sen blev det hem och natta barnet. Sen var det bara soffläge som gällde!

Inatt hade jag svårt att somna, men jag är faktiskt inte ett dugg trött idag :) Imorse fick jag sovmorgon till kl 07.30. Det var ett tag sen jag och Neo sov så länge så det var lite lyxigt och skönt :) På morgonen så blev det en massa mys med skrutten innan vi gick mot dagis. Så nu är Neo där och jag ska ta tag i hemmet lite grann innan mamma kommer. Vi ska iväg och handla lite och sen ska hon med och hämta Neo på dagis kl 13.30 :) Sen ska Neo få följa med mamma hem för hon ville låna honom en stund så kommer han hem ikväll :)

Nu ska jag börja städa lite så jag blir färdig någon gång :)

Btw Suzan hade jag haft pengar så skulle jag lätt kunna komma till er och hälsa på :) Men det är just det som är problemet just nu, pengar :(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: