tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Jag har funderat på att uppdatera, men det har inte hänt så överdrivet mycket. Infredags var jag, Fredrik och Neo ute och åkte lite på kvällen, lördag så var Neo hos sin mormor, i söndags var jag ut till mamma och gav henne en blomma och igår var jag bara hemma. Det är i det stora hela vad som hänt. Neo har varit dålig ända sen i fredags med en förkylning dock är han pigg idag, men det blir inget dagis för honom den här veckan.

Idag har jag varit ner på stan och fyndat ett par skor för 450 kr som egentligen skulle ha gått på 750 kr och jag hittade även ett par jeans för 299 kr som egentligen skulle ha gått på 899 kr. Så jag kan inte direkt klaga. Nu slipper jag förhoppningsvis shoppa på två år igen ;p

Nu ska jag röja upp lite här hemma medan gofisen sover lite. Hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: