lördag 14 maj 2011

Sömnlös

Jag är på tok för upprörd för att kunna sova! Jag avskyr verkligen ALLT min lägenhet innehåller förutom sakerna i Neos rum. Allt annat kan jag kasta ut och köpa nytt!! Fy fan för dålig ekonomi!! Den dagen jag har mer än 3000 kr över efter räkningar så ska jag fan i mig spara till jag har så jag kan köpa en ny tv, soffa, säng, bord, bokhylla, ja RUBBET!!

De senaste månaderna har jag inte ens haft 3000 kr kvar efter alla räkningar. Då ska de pengarna räcka till mat, blöjor, hygienartiklar, buss (om jag ska någonstans) och såna saker. Jag är pissjävlaless på att behöva vända och vrida på varenda jävla krona! Imorgon är det Peter som passar Neo så jag får springa över till han och skriva ett CV och skicka runt/skriva ut och springa runt och dela ut!

GE MIG ETT JOBB!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, perfekt :)Lycka till idag!