lördag 14 maj 2011

Lördag

Just nu sitter jag i soffan med Neo i min famn och har morgonmys :) Vi hat varit vaken sen strax innan kl 6 och Neo är lite sur för att han inte för gå in och väcka Fredrik, men vid kl 10 får han göra det :) Riktigt mysigt att få sitta och bara ta det lugnt med Neo såhär på morgonen!

Natten till idag har inte varit den lättaste! Först hade jag grannar som spelade så pass hög musik att Neo vaknade och så att jag hörde vad som sjöngs i låtarna. Så jag ringde faktiskt Securitas för någon måtta får det ändå bara. Sen väckte Fredrik mig när han kom hem, men där får jag skylla mig själv för det hade jag bett han göra.

Idag blir det nog att åka hem till Lena för att fira Pontus som fyller hela 5 år idag :) Ska bara försöka ta mig ut till Rengsjö tills kl 13. Ska först till Badis och hämta en film som han bränt åt mig :) Fast nu ska jag busa med Neo i första hand :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: Okej :) Vore ju kanon om du lyckas få ett sommarjobb nu isf som kanske kan leda till nånting vidare.

Vart ligger "pionen" eller vad dagiset hette? :)