torsdag 5 maj 2011

Njuter!!

Just nu sitter jag och njuter till underbar musik så som; Dia Psalma, M.I.D och Strebers. Hur underbart som helst ju! Det finns inget bättre än gammal, svensk punk! Fan vilka minnen man har från dessa låtar alltså! Alla stunder från Edsbyn när man var där som ung, alla fester här i Bollnäs med idioter som det bara vart en massa tok med och såna saker. Jag kan inte låta bli att bli nostalgisk när jag hör dessa gamla godingar! 

Jag tänker tillbaka till tiderna då man var 16, 17 år och inte hade några bekymmer som helst i hela världen. Det enda som fanns i skallen då var "Vart fan är festen?!" Jag lär erkänna att jag saknar den tiden, men jag skulle inte vilja byta bort det mot det jag har nu! Jag har redan upplevt det och det räcker. Dock måste man få bli nostalgisk och få sakna alla tokigheter som man var med om då. Det händer inte direkt mycket tokigheter nu för tiden för mig, men som sagt vill jag inte byta heller. Att ha en familj är det bästa!

Här kommer några låtar:



1 kommentar:

Anonym sa...

Så jewla bra musik :) Och vilka minnen man får när man hör allt sånt där, allt tok man har gjort bara ploppar upp!

Saknar också den tiden ibland, det gör nog alla. Det är inte alls samma sak att "festa" nu som då, märks att vi har "vuxit" upp bra nog ;) Men ibland kan de vara trist också :p