lördag 7 maj 2011

Lördag

Ja nu är det helg och det innebär, dålig uppdatering, men tänkte kasta upp ett inlägg nu innan duschen kallar. Igår åkte jag först hem till Micke och Frida och var där någon timme innan Fredrik och Tony kom och hämtade upp mig efter de hade varit på utbildningen. Sen bar det av mot Bollnäs där jag bjöd Fredrik på Sibylla då jag inte orkade laga någon mat. Efter maten åkte vi hem till Elin och Jon där det blev lite bebis mys. Sen var vi ute och åkte en sväng med Odde och Linn. Neo sov i en timme, sen var han vaken i två timmar utan några som helst invändningar i bilen.

Så fort jag kom hem blev det läggdags för Neo. Vi kom ju inte hem förrän kl 22.30 så det vart även läggdags för mig. Fast jag läste en stund och fick även ha Neo i sängen en stund då han var väldigt ledsen. Då upptäckte jag att det möjligtvis är en till tand på väg. Alltså hans trettonde tand i sånt fall.

Jag vaknade när Fredrik kom hem sen på natten, men jag somnade om lika fort sen efter vi hade pratat en stund och Neo vaknat igen. Dödstrött var bara förnamnet! Imorse så åkte Fredrik, brorsan kom över och busade med Neo och jag diskade undan lite. Har lite kvar, men lär kasta mig i duschen först. Sen blir det att ringa Elin och kolla om dem vill ha lite sällskap.

Nej, nu har jag inget mer att skriva. Later!

Inga kommentarer: