söndag 3 april 2011

Söndag

Igår nät jag var ute i Rengsjö och skulle lämna Neo så gick jag ut och sparkade boll med Riki en sväng. Fredrik, mamma, Neo och pappa var också med ut och Fredrik fick sig ett gott skratt när jag halkade på gruset ute på vändplan ;p Haha såg säkert hur roligt ut som helst (som det alltid gör när någon halkar ;p) Men idag får jag lida för jävlar va ont i svanken jag har, men den bjuder jag på!

Efter vi hade lämnat Neo åkte vi upp till Edsbyn och hälsade på Sara en vända och var sociala :) Det var riktigt trevligt! När vi åkte från Byn så åkte vi först på Max och käkade sen släppte Fredrik av mig hos Elin där jag stannade i två timmar och myste med underbara Elias! Guuuud vilken vacker pojk <3

Sen gick jag hem till Malin där det blev en massa skitsnack och skratt. Hade riktigt trevligt! Fast man kan inte ha annat med den tjejen :) Hon är helt enkelt en underbar människa som betyder jävligt mycket för mig!

Efter jag och Fredrik var hos Malin så åkte vi och skjutsade folk och hade roligt :) Vi kom hem ganska sent inatt och när vi kom hem så blev det soffläge och film. Otroligt skönt efter att ha suttit i en bil i flera timmar.

Nu sover Fredrik och jag har varit vaken i två timmar. Fast nu åker Fredrik upp också för jag är uttråkad ;p Laters!



Inga kommentarer: