lördag 2 april 2011

Lördag

Jag blev super nöjd med håret! Nu är det riktigt kort bak och fram klippte hon knappt nånting. Hon tunnade bara ut håret vid ansiktet. Så nu slipper jag klippa mig på ett tag igen ;p Jag köpte även skorna åt Neo igår och guud jag vill också ha såna skor! Verkligen skit läckra.

Efter stan var gjorde och allting där så åkte vi och handlade lite. Sen bar det av hemåt och då blev det matlagning och krubb. Sen var det soffan hela kvällen! Dock stökade Neo lite. Han vaknade och gallskrek två ggr och andra gången så fick han ligga med mig i soffan och sova en stund. Men sen har han sovit bra fram till kl 8 imorse. Just nu sover både Fredrik och Neo så jag ska nog kasta mig i duschen innan dem vaknar :)

Idag ska vi lämna Neo ute i Rengsjö. Undra vad man ska hitta på för skoj... Skulle vilja festa, men ekonomin tillåter inte det så jag skippar det. Fredrik föreslog att jag ska plugga körkort, men aldrig!! Inte en lördagkväll! Aja sånt som märks vad som händer.

Nu blir det dusch!



Inga kommentarer: