lördag 9 april 2011

Lördag

Igår var det en dag från helvetet kändes det som! Neo var på sitt värsta pip och gnäll humör, vilket gjorde att han inte ville sova middag förrän jag la mig i min säng med honom och då somnade även jag en stund. Samma sak vid nattningen. Fast då fick han vara uppe och busa en stund. Han bara skrek så fort jag närmade mig hans rum med honom. Det lät som om han var livrädd för nånting :( Lill killen min!

Natten har i alla fall varit bra. När jag väl lyckades slappna av och sova det vill säga. Sen var det bara att kliva upp vid kl 7 när Neo vaknade. Just nu väntar jag på att Neo ska vakna så ska han få lite gröt och sen ska vi vänta på att pappa hör av sig så ska vi tre åka på Motorrevyn :) Sen vette fan vad som händer. Måste ha hem bilbarnstolen i alla fall eftersom Fredrik lyckades åka iväg med den. Jag som hade tänkt åka med ut till Rengsjö en vända. Aja jag hoppas Fredrik ser mitt sms snart. För i sånt fall kanske pappa kan hämta upp den innan han kommer hit.

Nej nu ska jag fortsätta plocka och dona. Disken är redan klar. Fy fan va jag är less på denna eviga städning, diskning och tvättning!!!!!



Inga kommentarer: