fredag 8 april 2011

Bryn!

Fan det snöade alldeles nyss här! Inte fan ska det snöa nu eller! Nu ska det vara bar mark, sol och riktigt underbart väder. INTE SNÖ!!!!

Men i alla fall då. Nu har jag duschat, vikt tvätt och plockat mina ögonbryn. Jag rakar faktiskt inte bort mina trots att jag ritar dit dem med penna sen. Jag har helt ärligt inte rakat mina ögonbryn sen jag var 14 år och då gjorde jag det en enda gång och aldrig mer! Dock har jag plockat sönder mina så det växer nästan inget där jag plockar nu längre. Eller jo, det växer, men det är glest som satan så då fortsätter jag väl ha mina tunna ögonbryn. Fast skulle inte vilja spara ut dem heller för jag trivs med dem som dem är :)

Skulle vara ovant att ha tjockare ögonbryn faktiskt. Inget jag skulle trivas i, det är jag säker på. Det vore ungefär som om att spara ut håret och bleka det. Det är inget som kommer hända den närmaste tiden och så känner jag med bryna också. Dem får vara tunna ett tag till :)







Här ser man mina ögonbryn hur dem ser ut och det är inget som ändras än så länge :)

Inga kommentarer: