fredag 25 mars 2011

Usch!

Den här månaden fick man inte många slantar kvar efter alla räkningar är betalda. En räkning får till och med vänta tills jag har fått barnbidraget. Tur att den inte hinner gå ut innan dess. Jippi vad jag älskar att inte få jobba! Eller njae, ge mig ett jobb NU!! Jävla dagis och ta tid på sig! Så idag blir det att sitta i telefon och försöka få nå svar på varför det går så jävla segt! Plus att jag ska ringa en massa andra samtal och kolla lite. Gaaaah det finns då roligare saker att sysselsätta sig med en fredag!

Men först blir det en dusch medan gossebarnet sover. Dock har jag ingen motivation att göra ett jävla skit idag!

UPDATE det blir en dusch med gossebarnet istället då han bara rävsov.




1 kommentar:

Anonym sa...

Konstigt att det tar sån tid med dagissökandet? :/ hm. Hoppas att du hinner få nånting innan sommarn så du kan få börja komma igen :)