fredag 25 mars 2011

Fredag

Igår så fick jag mysa med lilla Elias en liten stund. Guuuud va liten han är! Det får mig att tänka tillbaka när Neo var nyfödd. Elias är 5 cm kortare och väger 100 gram mindre än vad Neo gjorde när han föddes. Usch vilken mager unge jag hade då! Men det märks inte av nu direkt ;p

Just nu väntar jag på att Neo ska vakna så ska vi gå på Ica och handla och då får även Riki komma ut en sväng. Vi ska även möta upp John eftersom Elin och John har köpt lite saker till Elias av mig. Han ska även få med sig en påse med lite kläder åt Elias :) Kläder som Neo aldrig hann använda eftersom han växte så fort.

Resten av dagen ska jag fördriva med att diska, hjälpa pappa med en sak plus att jag ska ändra annonsen på balklänningen jag försöker sälja. Annars vet jag inte vad som händer. Lite svårt att hitta på nånting också eftersom Neo är förkyld. Aja vi får la se vad som händer.

Inga kommentarer: