tisdag 29 mars 2011

Tisdag

Igår när Fredrik kom hit så blev det mat och sen åkte vi hem till honom så han kunde fixa med lite saker. När vi sen kom hem hit så började vi städa och härja och jag la Neo runt kl 19.30 och han tvärslocknade. Vi fortsatte städa tills klockan var 21.00 så nu är det rent och fint här hemma igen :)

Efter all städning så fixade vi båda med lite papper och sen blev det filmmys och direkt efter filmen så la vi oss och nu är jag vaken. Eller ja jag har varit vaken sen kl 06. Fast jag skulle kunna somna om, men jag ska kasta mig i duschen nu medan Neo fortfarande sover då jag ska träffa Frida kl 10.30 nere på stan. Vi ska springa runt och boka lite tider lite överallt inför hennes och Mickes bröllop :) Vi ska även luncha en sväng.

Så ser det ut. Nu ropar duschen.



Inga kommentarer: