tisdag 29 mars 2011

Effektivt!

Idag har jag sprungit på stan med Frida i fyra timmar vilket innebär att jag var borta i över fem timmar. Härligt! Sen nu har jag varit hemma i drygt en timme och sen dess har jag fan bara suttit i telefon med en massa viktiga samtal som jag har haft hängande över mig ett tag, men nu är alla dem klara förutom ett till kommun. Nu är jag helt färdig i skallen så det blir nog en powernap nu innan Fredrik kommer hem och då blir det mat och sen ska vi hem till hans mamma :) Trevligt!! Länge sen vi var dit nu känns det som så jag ser fram emot det :)

På fredag får jag bostadsbidraget sen februari och mars. HÄRLIGT!! Då får jag hela 4400, men då ska jag betala två räkningar samt lite pengar till mamma som jag är skyldig. Sen får resten räcka till mat.

Jag och Frida ska från och med fredag sluta röka. Ja just ja, jag har ju dolt för er att jag börjat ;p Jag klarade bara tio dagar sist, men nu jäklar ska det bli ordning på mig och jag ska jäklar anamma sluta!! Inget mer fuskande bara för att man blir frestad. Den gången SKA jag lyckas!

Oj oj vilken tisdag det här blev :D



Inga kommentarer: