onsdag 2 mars 2011

Onsdag

Ja så har den här dagen gått förbi smärtfritt också. Det har varit en riktigt bra dag trots en trotsig unge som är underbar i samma veva :)

Jag och Frida tog en långpromenad efter jag hade gett Neo lunch. Vi gick ut till Dollar, Ö&B och E-center och där blev det lunch för min och Fridas skull. Jag tog lasagne som var super god och Frida tog en sallad. När vi gick tillbaka så gick vi en extra vända eftersom Neo blev så trött så då somnade han i vagnen :)

När Neo vaknade efter sin tupplur ute i vagnen så blev det en massa bus innan jag gjorde i ordning lite chorizo och bröd åt mig och en burkmat åt Neo. Sen bar det av till Carro som gjorde mina underbara naglar :) Det tog knappt två timmar, men dem timmarna bara flög förbi!

Efteråt kom mamma och hämtade mig inne i stan för att skjutsa mig tillbaka hit. Neo sov när jag kom hit så jag Frida och Micke drog igång en film och mumsade i oss popcorn. Vi tittade på någon film som hankade om Larry Flynn. Faktiskt riktigt bra!

När vi skulle flytta Neo i hans säng så vaknade han och än har han inte somnat om. Samma sak som igår! Men nu ska jag gå och hämta vatten åt honom så hoppas jag på att han somnar om. Välling får han då inte för på natten behöver han inte äta. Vet inte varför han vaknar. Han vaknar och skriker och sen vägrar han somna om!

Nej vatten var det!

- Min iPhone

Inga kommentarer: