torsdag 3 mars 2011

Död..?

Idag känner jag mig mer död än levande eftersom Neo stökade inatt och det gör att jag inte kan slappna av när jag sover. Men idag åker vi hem så då hoppas jag att det blir bättre. Han är ju van att sova i eget rum så jag förstår att han inte sover bra. Det blir en omställning för oss båda när vi sover i samma rum. Ingen av oss slappnar av och båda är gris trötta.

Vi ska åka hem med mamma idag när hon slutar. Fast först ska vi med henne hem och hjälpa henne med datorn och jag ska skriva ett CV och skicka iväg. Jag ska nämligen söka jobb på ByggMax som ska byggas i Bollnäs. Inte direkt drömjobbet, men får jag chansen att jobba där blir jag riktigt glad och det skulle vara underbart att få komma ut i arbetslivet igen och få träffa olika människor varje dag. Livet skulle bli mycket bättre för både mig och Neo om jag får ett jobb. Så ni får hålla tummarna för att jag får det sen!




- Min iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

Jag håller tummarna stenhårt!