tisdag 15 mars 2011

Mitt liv kan verkligen inte bli bättre känns det som! Jag har träffat en kille som jag verkligen trivs med, som jag har roligt med och som Neo trivs med. Jag lever på lyckorus varje dag som går sen jag träffade honom. Allt känns mycket lättare! 
Allt det gamla har släppt och det är knappt så jag tänker på det längre. Hur underbart som helst! Jag ler nästintill hela dagarna nu och jag har mycket mer ork. Inget kan förstöra mitt humör!
Jag måste faktiskt passa på och säga att min familj är helt underbar också! Mamma och pappa är de bästa föräldrarna man kan ha och Peter är den bästa brodern man kan ha! Jag älskar er alla tre och jag vill aldrig att ni ska försvinna! Utan er hade jag aldrig blivit den jag är idag och jag har er att tacka för så mycket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt för dig :) hoppas du får känna såhär länge!