fredag 11 mars 2011

Fredag

Idag klev jag upp med min kramkompis. Eller ja rättare sagt så höll jag på i en halvtimme med att väcka honom då han inte ville vakna. Men till slut så fick jag liv i honom :) Neo vaknade när vi klev upp strax innan kl 7 så vi har varit vaken sen dess. Vi har knappt varit hemma en timme för vi följde med mamma ner på stan och lunchade en sväng också och jag är redan uttråkad till max!! Det finns inget att städa, inget att diska och tvätten är i maskin. Så just nu sitter jag på det lilla bordet bredvid tv:n och lyssnar på musik medan Neo vilar lite. Väntar på min läckerbit och sen bär det av ut till Rengsjö där jag och Neo blir hela helgen. Mamma och pappa ska bort så då ska jag vara kattvakt (åt min egen katt ;p) Vi kanske ska ner till Ing-Marie och Stig ikväll för Carro skulle komma dit med sin lilla Felix :)

Imorgon ska jag först ner till mormor och hälsa på och kolla så allt är bra med henne sen hon ramlade förra veckan. Sen ska jag kanske följa med hem till godingens mamma och ta en promenad med henne och hennes minsta som bara är ett år äldre än Neo :) Skulle vara trevligt i alla fall för hon är verkligen jätte trevlig! Annars vet jag inte vad som hände i helgen. Frida och Micke skulle kanske komma ut imorgon kväll och lämna mina nappflaskor som jag glömde hos dem sist jag var där.

Den som har vägarna förbi Rengsjö i helgen får mer än gärna höra av sig till mig på telefonen om den vill ses! Nu ska jag packa :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Jaa, iår tar vi hem det ;D

Anonym sa...

Sv: ja, dom hade lekt som aldrig förr :) dom var med sina "pappor" på sjön och åkte skoter + grilla :)