måndag 14 februari 2011

Tröttheten kommer ikapp!!

Usch va trött jag börjar bli nu igen. Men jag har i alla fall haft roligt sällskap bestående av Elin och Jon idag. Det var riktigt roligt!! Jag snodde faktiskt 2 cigaretter utav Elin, men det ångrar jag nu. Jag har ingen anledning till varför jag rökte dem där cigaretterna för det finns absolut ingen bra anledning till att dra i sig en massa gift. Nu måste jag skärpa mig!!

Jag har hunnit gjort fint inne i köket nu också vilket känns jätte skönt. Nu är det bara resten av lägenheten ;p Ja golvet inne i köket ska också få sig en rejäl omgång innan jag är helt klar där.

Nu väntar jag på att Peter ska komma med en pizza åt mig och sen ska jag springa över till honom och låna hans dator och föra över lite musik till telefonen. Sen ska kanske Rikard komma hit och glo på film ikväll. Det ska bli roligt faktiskt :)

Nej nu ska jag vila lite innan brorsan kommer med krubb!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Anonym sa...

Länge sen man såg dom nu :) Har dom flyttat tillbaka än?

tessan sa...

Sv: Ok :)