måndag 14 februari 2011

Men fy fan!!!!!

Ja ni... Sen kl 02.50 inatt har jag sovit en hel timme!! Och eftersom jag var vaken så vaknade Neo kl 05 nånting. Kommer inte riktigt ihåg när han vaknade första gången. Fast han somnade om runt halv sju och sen vaknade vi båda vid kl 08. Så idag är mitt humör kasst!! Allt jag vill göra just nu är att springa till Willys och köpa mig ett paket cigaretter. Så nu är det tur att Neo precis har somnat för när han vaknat så hoppas jag på att det begäret har släppt.

Nu ska jag smörja in min kropp med en fet jävla salva och sen ska jag göra mig i ordning för att gå ner på stan och fylla i papper om dagis. Hörs BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: