torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Det gick bra hos läkaren idag. Dock vet dem inte heller vad klådan berodde på, men skulle det börja klia igen så ska jag ringa direkt ner till Gävle så ska jag få komma inom 24 timmar.

Efter sjukhusbesöket så åkte vi vidare till Valbo och Ikea. Där handlade jag sex skålar, 12 glas och galgar. Nödvändigheter med andra ord.

Efter Ikea blev det själv köpcentrumet. Där hittade jag trosor, klänning, kofta och tunnare vantar åt Neo. Så nu kan jag vara fin på lördag när jag ska på Tranan med Emelie :)

Under hela tiden i Valbo så var världens bästaste och finaste Mickaela med också. Det var så roligt att få en hel dag med henne och mamma! Five days left ♥

I bilen på väg hem så somnade jag! Jag som aldrig någonsin somnar i bilar! Jag har aldrig sovit i bilar, inte ens jag var nyfödd eftersom jag blir åksjuk! Men tydligen var jag så pass trött efter veckor med sömnlöshet, klåda och fart och fläng. Så imorgon blir det en dag hemma och på lördag hämtar mamma Neo. Sköööönt!!

Nu ska jag se Cops, sen Halv Åtta Hos Mig och sen jävlar i mig blir det sängen!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: