onsdag 23 februari 2011

Onsdag

Ja igår drog jag som sagt först ut till Rengsjö och sen kom Jocke och hämtade mig. Vi tittade på film och snackade. Dock blev det en tidig kväll då vi båda var helt död. Vi la oss runt kl 21.30. Dock sov jag inte så vidare bra utan jag vaknade flera ggr under nattens gång och sen vaknade jag vid kl 5 imorse. När han åkte mot jobbet så skjutsade han mig till Rengsjö i damma veva.

Jag nöttes av en glad liten fis i dörren när jag kom hit :) Neo hade ganska precis vaknat, det enda han hade hunnit med var vällingen så blöjan fick jag ta hand om så mamma fick sova vidare. Fast jag och Neo gick och väckte henne vid kl 8 för då skulle hon kliva upp. Förmiddagen har vi tillbringat inne i Söderhamn med mormor. Så idag har fyra generationer umgåtts :) Mormor hittade jätte fina kläder som hon köpte och jag köpte mig en mascara, foundation, blekmedel till håret samt röd hårfärg. Ikväll ska här färgas hår!!

När vi kom hem från Söderhamn så klippte jag för första gången Neos hår. Han hade samma frilla som Dynamit-Harry. Det blev lite ojämnt och jävligt, men för att vara första gången jag klippte någons hår blev det inte så tokigt ;p Ska klippa lite jämnare ikväll när han har badat då håret är lite blött.

Nu ska jag gå och vara social med min morbror Rolf som är här. Hörs mer sen.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: