fredag 25 februari 2011

Tio timmar!

Inatt har jag sovit sammanlagt TIO timmar! Helt otroligt och verkligen behövligt! Idag känner jag mig pigg och utvilad. Jag känner att jag orkar göra nånting dessutom. Är det såhär det känns att vara levande?! Idag kan jag inte klaga på att jag har sovit dåligt inatt i alla fall!

Idag ska jag och Neo ner på stan och mysa lite. Jag ska köpa en flaska vin tills imorgon. Mer ska jag inte handla, men det blir en liten promenad i alla fall. Ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Det behövs! Vi har inte tagit det lugnt på evigheter utan alltid träffat någon eller åkt runt. Men inte idag!

Imorgon blir det som sagt Tranan med Emelie och det ska bli så roligt! Sist jag var på Tranan var strax efter jag kom hem från Turkiet. Sist jag ens var på krogen var fyra månader sen och då stannade jag i hela 20 minuter innan jag åkte därifrån.

Nej nu ska jag äta lite frulle bestående av cheerios och mjölk. Mums!

Inga kommentarer: