fredag 25 februari 2011

Tio timmar, tio dagar

Ja som sagt så sov jag tio timmar inatt och jag är fortfarande alldeles pigg och utvilad. Sist jag sov så här bra var för lite mer än två veckor sen då jag sov borta och slapp sova ensam. Inte nog med att jag fick sova tio fucking timmar inatt så är det även tio dagar sen jag sist drog ett bloss. Det blir bara bättre och bättre!

Abstinensen är helt borta. Ibland kan jag känna mig röksugen, men det går lika fort över som det kommer. Det märks på min kondition att jag orkar mer! Dock kan jag komma på "åkommor" som jag fått sen jag slutat ;P Haha den bästa är ändå att jag har ont i bröstet för mina lungor vill ha gift. Haha! Men jag tar inte en cigarett för det utan det är nog bara för att få klaga lite. Men jag är otroligt stolt över att ha slutat!

Inga kommentarer: