tisdag 15 februari 2011

Mössa



Nu är jag hemma från stan. Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick ner på stan. BOKSTAVLIGEN!! Satan va jävla kallt det är ute! Nu böir jag inne resten av dagen.

Det blev inte att jag åkt till Byn och hälsade på eftersom Sara skulle åka och hämta Eddie och Nicken svarade inte som vanligt så jag gick runt på stan istället. Jag och Neo tog även en fika. Jag tog tomatbröd med tonfiskröra och Neo fick en bulle. Han lyckade flörta med en äldre karl där också. Tänk om han kunde flörta en karl åt mig då ;p haha!!

Vi mötte upp Elin och Jon också en sväng. Jag tycker det är jätte roligt att dem ska flytta tillbaka hot upp! Dock så sprang vi mellan affärerna pga kylan. Och eftersom jag frös så mycket om öronen bestämde jag mig för att köpa en MÖSSA! Hör och häpna! Jag har nog inte haft på mig en mössa på åtta år, men den här var mysig, skön och fluffig så kunde inte motstå frestelsen. Eftersom jag inte röker så ska jag bli beroende av denna mössa istället.

Just nu ligger Neo i vagnen och sover och jag sitter och värmer upp mina ben. Synd att det inte finns benmössor ;p Trots att jag har långkallingar på mig är benen som två ispinnar. Tur att det alltid är varmt här hemma!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: