onsdag 16 februari 2011

God morgon

Jag och Neo har varit vaken runt en timme redan. Igår så åkte vi hem till Micke och Frida. Jag orkade verkligen inte vara hemma! Vi åkte först på Willys och handlade lite och sen åkte vi vidare till Videohallen och hyrde film. Efter det bar det av till Ina!

När vi kom hit så snackade vi lite skit och jag tog en cigarett. Ja jag vet att det är dumt att fuska, men det är Mickes fel! Han kom och blåste rök rakt i nyllet på mig så då blev det svårt att hålla sig. Så allt som allt rökte jag två cigaretter igår.

Efter rökningen så la jag Neo och vi drog igång en film. Vi tittade på Everybody's Fine. Riktigt bra film faktiskt! Jag trodde inte den skulle vara så bra till en början, men ju längre in i filmen vi kom desto bättre blev den.

När den var slut så gick vi och la oss. Fast jag drog igång en till film, men jag kommer inte ihåg vilken och jag somnade till den också så den lär inte ha varit så bra.

Imorse vaknade jag och Neo runt kl 07 och just nu springer han omkring och busar med allt. Min lilla busunge! När Frida klev så gick hon och rökte. Jag satt med, men rökte ingenting. Ganska stolt faktiskt! Vi ska väl åka till Coop snart och hämta vagnen åt Neo så blir det en promenad sen. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: