måndag 21 februari 2011

Helgen

Helgen som varit har varit en underbar helg med massa underbara människor och en massa skratt! I lördags var det som sagt kalas här hemma. Jag och Neo är jätte glad för alla presenter och all uppvaktning! Mamma och pappa, mormor, Emma, Hanna och Emmas två vackra döttrar Melinda och Yolina, Malin, Stig och Ing-Marie, Frida och Micke var det som dök upp här och det var så trevligt så! Tack allihopa!

Igår så åkte jag och Neo ner till Sandviken och träffade Mickis och Tuppen. Guuud jag tror jag blev kär där! I deras lägenhet! Den är verkligen jätte fin och en som passar dem. Jag fick även se ultraljudsbilderna hon har. Tänk att hon äntligen ska bli mamma! Det är så roligt för hennes skull. Anki, Skorpan och Melwin kom också förbi en sväng. Jag hoppas att jag kan åka dit igen på torsdag när jag och mamma ändå ska till Gävle sjukhus och Ikea. Det vore jätte roligt.

Nu ska jag busa med min lilla prins som är en riktig skitunge idag! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: