lördag 29 januari 2011

Vänner

Det hä med vänner är ändå ganska svårt. Jag har två riktigt bra vänner och det är Malin och Mickis. Dem två kan jag prata med allt om utan att behöva skämmas.

Jag och Malin är nog ganska så olika varandra, men det tror jag bara är bra. Med henne kan man diskutera och man blir inte irriterad eller nånting. Vi tycker hemskt olika på massor av saker, men även ganska så lika. Hon drar iväg mig på massa roligheter och det är det inte många som gör!

Malin ser inget hinder med att jag har Neo heller, vilket många andra gör. Hon vet att jag inte alltid kan hitta på saker just för att jag har min älskade son. Hon tycker det är roligt om alla vi tre kan hitta på nånting tillsammans. Dock är det väldigt sällan vi kan hitta på något för har inte hon planer så har jag det. Hon är en riktigt bra och sann vän!


Mickis och jag är både väldigt olika och väldigt lika varandra. Hon säger jämt exakt vad hon tycker och tänker och det är en bra sak! Hon är den som får mig att fundera på mina val när jag har det lite tungt. Det är svårt att beskriva henne för henne måste man UPPLEVA för att förstå hur hon är. Sällan jag skrattar så mycket som jag gör med henne. Hon har alltid en massa konstigheter för sig som man bara inte kan sluta skratta åt. Som sagt är det svårt att beskriva Mickis, för henne måste man verkligen uppleva. Hon är en riktigt rolig människa som alltid lockar fram ett skratt hos folk och även hon är en sann vän!


Nu avrundar jag här för nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva!

Inga kommentarer: