onsdag 26 januari 2011

Utan min älskade iPhone :(

Usch jag känner mig handikappad med denna telefon som inte ens finns på marknaden längre! Den har inte funnits på marknaden i fyra år! Alltså jag sitter här med kanske den äldsta telefonen som finns som fortfarande fungerar! En stöttålig Nokia från 1800-kallt! Fatta vad handikappad jag känner mig! Jag som gjorde ALLT från min älskade iPhone. Fast har gjort en felanmälan och nu väntar jag bara på fraktsedeln så ska jag skicka in min älskade iPhone. Så de närmsta veckorna blir det inte mycket bloggande då jag oftast inte sitter vid min dator. Imorgon blir det i alla fall inga inlägg eftersom jag ska in till Söderhamn ganska tidigt. Ååååh jag vill ha min iPhone!!!


Att en så simpel sak som en high-tech telefon kan komma att betyda så mycket är helt obegripligt. Men helt ärligt känner jag mig kusligt handikappad!

Inga kommentarer: