onsdag 26 januari 2011

2011-01-26

Maten står i ugnen och idag blir det ost- och skinkpaj! Jag hittade ett recept på internet som jag tyckte lät gott så nu håller jag tummarna! Här är receptet i alla fall. Neo sover sin första tupplur för dagen just nu så jag passar på att bara sitta och andas ut lite grann. När han vaknat så blir det lite sen lunch.

Jag ska höra med min älskade broder sen om han kanske kan skjutsa mig så jag kan handla lite. Det är soprent på både shampoo och balsam här hemma! Jag ska även köpa magnesium tabletter och kolla om jag kanske har brist på det i kroppen. Mamma hade läst i någon hälsokost tidning om symptomer och det mesta stämde faktiskt in. Så nu får vi se om jag kanske rycker upp mig. Det vore skönt om jag kunde bli lite piggare faktiskt!

För tre dagar sen uppdaterade jag min telefon och nu bara krånglar den! Jag måste synkronisera den minst fem ggr per dag och det enda sättet att göra det på är om jag kopplar den till datorn och starta iTunes! Fy fan för tekniska saker! Nu blir det till att skicka ett argt mail till Halebop om att dem ska fixa min telefon!

Inga kommentarer: