tisdag 18 januari 2011

Tillbakablickar

Idag är en sån dag då jag tänker tillbaka lite grann och just idag är det de karlar jag träffat genom livet och vilka spår dem har lämnat hos mig.

Andreas var den absolut första pojkvännen jag hade och guuud va elak jag var mot honom! När jag tänker tillbaka så förstår jag inte hur han stod ut med mig så pass länge som han gjorde. Jag var verkligen hemsk mot honom och det ångrar jag idag. Men när jag var 14, 15 år så trodde jag att jag fick bete mig hur jag ville mot folk. Näe usch vilket monster jag var under den tiden! Även fast jag var så hemsk mot honom så höll det i närmare två år och det är det längsta förhållandet jag haft och det var min första kärlek. Jag ångrar inte för fem sekunder att jag träffade honom för jag fick med mig mycket lärdom där, även om jag inte kommer på nånting just nu. Nu är han tillsammans med Jessica och dem verkar vara lyckliga tillsammans, vilket även gör mig glad :)

Sen hade jag inget riktigt förhållande förrän jag träffade Coffe. Han är två år yngre än mig. Vi föll för varandra väldigt fort och jag flyttade in hos honom efter drygt en, två månader. Och ganska snart kom alla bråken. Småsaker eskalerade till väldiga bråk och vi blev väldigt osams vissa stunder. Där lärde jag mig att man inte ska flytta ihop när man knappt känner varandra. Fast vi hade väldigt roligt också! Vi hittade på ganska mycket under tiden vi var i lag och vårat förhållande höll i ett år. Nu är han tillsammans med gulliga Marie och det är väldigt roligt! :) Också ett lyckligt par :)

Sen kan jag inte påstå att jag hade något riktigt förhållande förrän jag träffade Emil. Med honom trivdes jag väldigt bra och vi hade väldigt roligt. Tyvärr blev det som det blev mellan oss efter missfallet och det är väldigt synd. Dock tycker jag det är jätte roligt att han nu väntar barn med Sandra och att han äntligen får sin familj som han så gärna vill ha! Jag är väldigt glad för hans skull :)

Sen träffade jag ju Billy och med honom trivdes jag extremt bra och jag hade verkligen super roligt med honom! Där hände det alltid nånting. Dock blev det som det blev där också och det är inget att göra åt.

Visst har jag träffat fler killar, men det är inga jag kan kalla riktiga förhållanden utan dem har jag nog träffat bara för att ha någon. Det är några fler som satt sina spår hos mig, men orkar inte dra upp någon till. Aja nog med karlar.

Inga kommentarer: