onsdag 19 januari 2011

2011-01-19

I flera veckor nu har jag känt hur en förkylning lurar, men den bryter ta mig sjutton aldrig ut! Hatar när man känner i kroppen hur den ligger där och lurar! Fan bättre att man blir dunderförkyld på en gång så har man det överstökat sen. Usch fy och blä för att vara förkyld! Hoppas Neo klarar sig bara.

Idag kommer min älskade mor hit och myser lite! Det ska bli väldigt roligt och har jag tur kanske jag kan lura med henne på en promenad. Hon ska komma hit med hennes gamla dator och sen ska jag hjälpa henne med att tömma den på lite saker som hon vill ha till den nya datorn.

Min dångel till internet är tyvärr borta så jag lär köpa en ny sen när jag ar pengar och beställa ett nytt sim-kort. Dock kostar ju inte kortet nånting så det är ju bra. En dångel kostar mellan 200-700 men det blir nog den billigaste för mig. Jag behöver inte ha något snabbt internet eftersom jag aldrig laddar ner nånting.

Nej nu ska jag duscha innan min kära mamma kommer hit :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: