måndag 31 januari 2011

Sleepless

Jag ligger sömnlös och funderar. Dock inte samma som förut för det har jag nu fått ur mig genom att få prata med Frida plus ett tre timmar långt samtal inatt. Jag funderar på min barndomsvän som tragiskt gick bort inatt. Han skulle ha blivit 21 år detta år. Vi har inte haft någon kontakt på några år, men det tar ändå i mitt hjärta. Jag tänker på hans familj, vänner, ja alla hans nära och kära. Usch det är så hemskt!

Jag kommer ihåg en sak han sa när han var 9 år och jag var då 12. Detta sa han: "När vi blir stor så ska vi gifta oss för jag är kär i dig". Detta minne av honom har alltid gjort mig glad och det gör det fortfarande. För hur vuxen han än blev så var han fortfarande den där lilla pojken som sa detta till mig.

Jag sänder alla mina tankar till hans familj i denna svåra stund!

4 kommentarer:

Marion sa...

Ja, vila i frid Joakim... Han var alltid så glad. Även om jag inte kände honom personligen så umgicks jag med en vän så jag träffade honom rätt ofta förr...

Gällande staven så vet jag inte hur många mm den är, men "kulorna" ligger kloss mot huden, så det är kanske för liten.. Kan testa att ta i staven jag fick när jag gjorde piercingen få se om jag får någon ordning.

Tog dock ut den igår, så nu är det kanske kört, men ska testa iaf få se :)

Tack för tipset!

Anonym sa...

Vilken jocke? :/

Anonym sa...

haru msn lr?

Anonym sa...

logga in nu då ;)