måndag 31 januari 2011

2011-01-31

Allt har verkligen lättat för mig. Jag är nere pga Jockes död, men allt annat har löst sig nu. Jag känner inte längre hur det bränner i ögonen och jag känner mig inte ett dugg deprimerad längre. Allt släppte sen jag pratade med Frida och hon bara lyssnade. JAg behövde inga råd eller nånting utan det jag behövde var någon som lyssnade. Även det samtalet på närmare tre timmar på natten var behövligt! Det känns känslokallt att jag mår bra när jag vet att så många är ledsen över Jocke.

Men i alla fall så blir det en promenad idag ner på Statoil och lämna tillbaka filmen som jag, Frida och Micke tittade på igår. Jag hade tänkt gå ner på stan och lämna in telefonen, men jag måste skriva ut några papper först så det får vänta tills imorgon så jag kan springa över till Peter idag och fixa alla papper. Så förhoppningsvis får jag tillbaka min älskade iPhone inom en månad i alla fall.



Denna film hyrde vi igår och glodde på efter min och Fridas promenad på två timmar :)

Inga kommentarer: