måndag 31 januari 2011

Nya tag!

Jag hatar att vara den där deppiga tjejen jag har varit den senaste tiden och framför allt så har all ilska och nedstämdhet tagit på mig. Jag har gått ner närmare tre kg den här sista månaden trots att det varit jul och skit och jag har bara legat på soffan och vräkt i mig godis, chips, ja allt som man egentligen borde gå upp i vikt utav. Nu blir det till att börja med dagliga promenader och försöka träna här hemma när Neo somnat för natten så man kanske kan gå upp i vikt på ett nyttigt sätt istället. För jag behöver definitivt inte gå ner något mer. Bara göra allt lite fastare.

Jag mår bra med hur jag ser ut nu, men det skadar aldrig att försöka göra allting fastare. Och anledningen till att jag ska träna hemifrån är för att jag inte har råd att gå på gym och sen tycker jag inte om det heller. Men jag ska nog börja simma med mamma sen, men det är inte helt hundra än. Men jag hoppas på att vi kommer iväg och simmar något tag. Det vore skönt att få komma iväg någon kväll och få koppla av. Då ska Peter få vara barnvakt de gångerna efter alla ggr jag haft Riki här hemma.

Nej nu ska jag städa undan i köket och sen ska jag plocka ihop från golvet. Jag hoppas på att jag hinner dammsuga imorgon bitti innan tornadon Neo hinner riva ut allt igen ;P

Inga kommentarer: