måndag 31 januari 2011

Dagen...

...blev inte som jag hade planerat. Det blev ingen promenad då jag började må sjukt illa efter jag och Neo ätit lunch. Sen har Neo varit på sitt allra värsta humör någonsin idag! Han har ju lät sig hur han ska ta sig upp i soffan och när jag inte vill ha honom i soffan så brukar han gnälla. Men idag har han tagit det till en helt annan nivå. Han har kastat sig på golvet skrikit och viftat med armar och ben! Helt vansinnig har han varit idag om han inte fått sin vilja igenom. Förstår inte vart detta humör kommer från, haha! Eller vad säger du mamma? ;P

Den här veckan är ganska så planerad. Imorgon kanske jag får besök, men bara kanske och sen på onsdag ska jag åka bort och vara borta över natten. Och på onsdag dag ska jag på BVC med min lill prins och se hur stor han har blivit :) Tror inte han har gått upp så mycket i vikt, utan mest växt på längden eftersom han springer omkring så mycket. Sånt som märks på onsdag :)

Nu har jag inget mer att berätta. Kanske skriver innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: