tisdag 7 december 2010

Jag är hemma hos Frida och Micke just nu och här har jag varit ett bra tag!

Dagen började i alla fall med lite tvättning och sortering av smutstvätt så nu ligger det vita i en korg och det mörka i en annan. Efter det så blev det att göra sig i ordning och dra sig mot stan med Emelie :) Det var riktigt trevligt! Vi tittade på en massa söta barnkläder och insåg att vi båda önskar oss en flicka, haha! Bara för klädernas skull, hehe. Sen lunchade vi på Krokanen och träffade på en som Emelie känner som har ett litet charmtroll på åtta månader. Det var verkligen en super rolig tur på stan!

När jag kom hem igen så packade jag lite fort och tog hand om en grinig lite fjärt samtidigt. Sen bar det av till Rengsjö där det blev lite mat och sen skjutsade mamma mig hit. Mamma och Neo blev kvar en liten stund, men sen trillade halva Fridas släkt in så då åkte mamma och fisgrisen. Vi har fikat, pratat, busat och gratulerat Frida ordentligt och hon fick jätte fina presenter.

Med andra ord har detta varit en riktigt bra dag! Jag ska sova här inatt och Neo hemma hos mamma. Sen ska jag och Frida bara umgås imorgon och mamma kommer hit med Neo strax före kl 12 imorgon :) Ska bli riktigt roligt!

Inga kommentarer: