torsdag 2 december 2010

Helgen som var :D

Ja i lördags var ju jag nere i Sandviken med bästaste frugan ;D Gud va roligt det var att få träffa henne igen! Det går ju så långt mellan gångerna även om det egentligen inte är långt mellan oss :(

Men i alla fall då. Vi åt lite pizza och sen fixade vi den fin fina granen och när vi skulle klä den så tyckte Mickis att den var för gles så då fick vi skotta fram hennes bil vilket bara tog en HALVTIMME!! Fatta va jävla mycket snö! Sen fick hon inte upp förardörren så jag fick mig ett gott skratt när hon skulle klättra i sin lilla gula bil ;p Men att jag skrattar med henne är inget ovanligt! När vi väl kommit in i bilen så blev det Rusta och köpa 18 kulor till ;p Mpnga kulor blev det!

När vi kom hem och hade fixat klart med granen så städade vi undan allting och inväntade Tuppen. Så fort Tuppen kom hem så började vi dricka lite grann och ärligt talat har jag alltid druckit så sakta som då! Mickis höll min takt hon också faktiskt. Vi spelade lite sällskapsspel och myste. Roligast var när vi spelade ett musikspel och man skulle sjunga några rader på en låt och sen skulle den andra chansa. Kan lova att jag skrattade när Mickis skulle försöka förklara vingar utan att säga nånting! Hon flaxade som en kolibri på speed för fan! Hahahaha!

På söndagen ville jag verkligen inte åka hem för jag avskyr att åka från henne! Jag avskyr avståndet! Men jag ska dit nu innan jul och hälsa på henne igen och då ska Neo med också :)

1 kommentar:

Emelie sa...

SV: Ja detsamma, det får vi göra om :)