tisdag 21 december 2010

...

Egentligen har jag inten aning om vad jag ska skriva, men någon rad tänkte jag försöka få ihop nu när jag sitter vid en dator igen.

Neo går hela tiden nu istället för kryper och det är otroligt skönt faktiskt. Visst, han river i allting, men det är en charm med att barnen går själv. Min BM blev förvånad när Neo gick för vid tio månaders ålder ska dem kunna dra sig upp och gå utmed möbler. Men alla barn utvecklas olika :) Han pratar en hel massa hela dagarna och favorit lekplatsen är bakom soffan som han nu upptäckt att man kan krypa igenom. Busfrö! Nu är det inte mycket mer som finns att skriva om honom. Eller jo det finns TUSENTALS saker att skriva om Neo, men det orkar ni nog inte läsa och jag orkar inte rabblar upp alla :P

Imorgon bär det av hem till mamma och där blir jag kvar hela helgen. Ska bli skönt att få komma hem till Rengsjö igen! Då kanske man orkar sig en promenad eller två på dagarna. Dock tror jag inte mammas vagn är lätt att knuffa fram nu då det är pyttesmå däck på den och den kan vara jobbig på ren asfalt. Så vi får se om jag kanske tar med mig min egna istället.

Julstämningen har inte infunnit sig helt i dagens läge, men den kommer säkert på julaftonsmorgonen. Oftast brukar det vara så i alla fall.

Now I'm all empty on words so I'm going to put down the computer and go to my wonderful bed and read! As usual ;P

Neo där han trivs bäst ;P

Inga kommentarer: