måndag 27 december 2010

2010-12-27

Den här dagen har varit väldans lugn ändå. Vi var ner på Apoteket och hämtade ut med p-piller åt mig, köpte Alvedon åt fisen och lite annat små skrammel. Slutsumman där blev hela 574 spänn! Hutlöst dyrt! Men så blir det eftersom mina p-piller kostar ganska mycket. Men det är det helt klart värt då jag trivs med dem :)

Vi var även på Elgiganten och köpte ny laddare till mobil då jag slet sönder min inatt när jag inte kunde sova. Fast jag var ändå tvungen att köpa en ny då min förra var glapp och kopplade om och om igen, vilken drev mig till vansinne inatt när jag inte kunde sova. Dumt att ha dåligt tålamod ibland ;P

Sen fick jag även besök här hemma, men av vem håller jag lite hemligt. Det står i min låsta blogg för dem nyfikna. Det var verkligen roligt att träffa människan igen! Länge sen sist vi sågs.

Imorgon blir det stan med mamma och lalla runt lite och försöka använda lite utav mina presentkort och köpa nya underkläder. Det behövs!

Nej glo klart på filmen och sen läsa lite till :D Dock läser jag inte alls lika mycket längre faktiskt. Nu kan man se mig utan en bok i näven i alla fall.

That's me ;D;D

Inga kommentarer: