torsdag 25 november 2010

Nu är vi hemma från hälsocentralen och Neo var förkyld, men han fick hostmedicin och jag köpte både näsdroppar och nässpray så nu jävlar ska här kureras! Vi träffade min älskade Malin på HC och det är alltid lika roligt :D Hon sprang omkring med Neo hon och Neo gick några steg så hon fick se. Fan jag har märkt att jag mer eller mindre har "försvunnit". Det är hemskt sällan jag frågar någon om vi ska hitta på nånting eller nå dylikt. Jag som avskyr att sitta ensam, men jag har verkligen mig själv att skylla på den fronten. Det är endast lathet från min sida faktiskt. Sen säger man bara att man ska ändra på det, men det tar lång tid innan det blir någon ändring.

Nej nu ska jag passa på att sova medan Neo sover.

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Hoppas lillkillen piggar på sig fort
det är ju så jobbigt för alla när dom små är sjuka :)
Ha en trevlig 1:advent.

Lisa